.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جديدترين انتصابات در استانداري مازندران
اين انتصابات در راستاي بكارگيري اعضاي ستاد انتخاباتي دوره دهم رياست جمهوري محمود احمدي‌نژاد در استان مازندران است كه از سوي هادی ابراهيمي صورت گرفته است ...
جديدترين انتصابات در استانداري مازندران

طي حكمي از سوي وزير كشور بخشدار بخش كليجان رستاق شهرستان ساري منصوب شد.

به گزارش شمال‌ نيوز ، طي حكمي از سوي مصطفي محمد نجار وزير كشور سيدمحمد سليم‌بهرامي به عنوان بخشدار جديد بخش كليجان‌رستاق شهرستان ساري منصوب شد.

در احكامي ديگري از سوي هادي ابراهيمي معاون سياسي-امنيتي استانداري مازندران عادل تقي‌پور به عنوان معاون مديركل دفتر امور اجتماعي و محمد علي‌نژاد به عنوان معاون مديركل امنيتي-انتظامي استانداري مازندران منصوب شدند.

اين انتصابات در راستاي بكارگيري اعضاي ستاد انتخاباتي دوره دهم رياست جمهوري محمود احمدي‌نژاد در استان مازندران است كه از سوي ابراهيمي صورت گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1389
جذب حداکثری ....
نا شناس 31 تير 1389
خدا قوت برادر خسته نباشي انشالله كه صحنه احد تكرار نشود.
آرش 31 تير 1389
بنده يك كارشناس اداري هستم .مدت3 سه سالي است كه دستگاههاي اداري به دليل انتصاب افرادبه صرف سياسي درپستهاي مديريتي واجرايي كاملا فشل شده است .روندي كه درهيچ كجاي جهان سابقه ندارد الادرزيمباوه ،مالي و...... كه باتوجه به ارتباط گسترده ايران باكشورهاي غني وثروتمندقاره آفريقا دورازذهن نيست.بامديراني كامي كنيم كه حتي دربدومعناي پاراف رانمي دانستند وحتي .................
نا شناس 31 تير 1389
همه بي سوادها جمع شدند استانداري . خدا عاقبت مردم را بخير كنه
نا شناس 31 تير 1389
آقایی که خودتو از ساری جا زدی. مطمئنا این حرف ها رو تو بابل به شما یاد دادن. به نظر خیلی از اصول گرا ها و حتی اصلاح طلب ها ابراهیمی یکی از مدیران جوان و توانمند استان هستش. خواهشا فقط از روی انسانیت کمی انصاف داشته باشید. د.از ساری
نا شناس 31 تير 1389
از ماست که برماست
نا شناس 31 تير 1389
جناب ابراهيمي لطفا در انتخاب مديران ستادي بيشتر دقت كنيد اكبريان شايستگي مديريت ندارد ايشان در فرمانداري به شيوه تحكمي رفتار ميكرد و همه را شاگرد مدرسه فرض ميكرد توان استفاده تيمي از كاشناسان را ندارد و سعي ميكند به يك فرد تابع اتكا كند اداره كل سياسي تابلويي از شخصيت شماست ايا مدير كل سياسي اين ويژگي را دارد؟
نا شناس 31 تير 1389
این بنظر من ربطی به دولت احمدی نژاد ندارد ، زیرا آقایان زمانیکه مدارس رزمندگان را با مدارس دیگر جدا کردند و در مدارس شبانه نمره های کیلویی میدادند بایستی میدانستند که امروز دچار حضور بعضی از بی سوادها در راس کار خواهین بود.
نا شناس 31 تير 1389
آقایی که ار خطه ی پیاز....پیام میدی و به بابلی ها حمله میکنی
باید بگم که چندی پیش بود مه آقای ابراهیمی بیان کرده بود که ازستادانتخاباتی احمدی نپاد بکارگرفته شود آیا هرکی که تو ستاد احمدی نژاد هست شایسته و نخبه هست ؟
محمد 31 تير 1389
استقرار نظام تاراج spoils systemیا بقول برادرمان توجه به جمع غنیمت از معرکه احد.....و یعنی تکرار تاریخ.
نا شناس 31 تير 1389
به دولت احمدی نژادتهمت نزنید . ایشان آشنا بازی نمی کند معنا ندارد کسی که برای احمدی نژاد کار کرد حتما به نون و آبی برسد اینها شایعه استکبار جهانی است که چشم دیدن یکمدیر جوان و بسیابسیار توانمند را که مرد عمل است وکمتر حرف می زند ندارند. ااحتمالا ین افراد برای ستاد موسوی کار کرده بودند و حضرت ابراهیمی برای تالیف قلوب آنها را به کار گرفته است تا نگویند در این دولت باند بازی وجود دارد و از شایسته سالاری خبری نیست. به امید سیه رویی وابستگان به استکبار جهانی. در بین تمام معاون سیاسی های بعد از انقلاب کم حرف تر از ابراهیمی دیده اید؟ در هیچ سمیناری صحبت نمی کند. در اموری که تخصص ندارد اصلا اظهار نظر نمی کند. آنقدر مظلوم واقع شده است که در هیچ سایتی کسی در حمایت و مداحی او سینه چاک نمی زند و مقاله نمی دهد. خلاصه هر چه در شان ایشان بگوییم کم گفته ایم
م.م 31 تير 1389
هرچند همیشه نزاع بین شهرهای استان، مازندران را از گرفتن حق واقعی خویش محروم کرد اما بوی پیاز بهتر از بوی نفاق است!
يو سف محنت فر 31 تير 1389
انتخاب دكتر احمد پور بعنوان رياست دانشگاه مازندران تبريك مي گوييم اين مرد بزرگ مشكلات دانشگاه با قدرت و درايت حل خواهد كرد.
نا شناس 2 مرداد 1389
برادر عزيز ابراهيمي مديران جديد اداره كل سياسي به علت بي تجربه بودن در اين حوزه و رفتار مستبدانه انگيزه كار را در دولت محترم از كاكنان سلب نمودند لطفا بررسي كنيد
lljk 2 مرداد 1389
اقای ابراهیمی اگه جا برای اعضای ستاد دولت دهم کم اوردید بعنوان مشاور منصوب نمایید.
نا شناس 2 مرداد 1389
خدا قوت برادر
فربد 2 مرداد 1389
آقا ي ابراهيمي ما هم در انتخابات خيلي كمك كرديم تا براي احمدي نژاد راي جمع كنيم هر چند زياد تو اينكار موفق نبودم اما اگه امكان داره ليسانس بيكاريم يه گوشه از كارها رو به ما هم بديد ممنون از دولت عدالت محور !!!
فربد قائم شهر
نا شناس 3 مرداد 1389
* برای منصوبین آرزوی توفیق در خدمت به هموطنان را داریم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.